16512
<

پیدایش تیشرت راگبی و راهنمای خرید

پیدایش تیشرت راگبی

فکر کنم، تا نام پیدایش تیشرت راگبی برده شد یاد لباس های راحت افتاده باشید. تیشرت راگبی در واقع چیست و از کجا آمده است؟ آیا تا به امروز از خودتان پرسیده اید چرا به این تیشرت می گویند راگبی و چرا اصلا اسم یک رشته ورزشی روی آن است؟ تیشرت راگبی مثل تیشرت های ورزشی برای ورزش خاص راگبی بوده است. این لباس در قرن بیستم تقریبا از ورزش جدا شده و به کمد لباس های اوقات فراغت مردانه اضافه شده.

این محصول در برابر شستشو مقاوم و از نظر کیفیت یکی از بهترین ها است. بهتر است بگوییم با دوام ترینها...

خرید انواع تیشرت

تیپ مناسب تیشرت راگبی

تیشرت راگبی مناسب افراد ورزشکار و هیکل درشت تر است. در فصل تابستان و در هوای گرم این تیشرت را با شلوار های جین دمپا کش و مانند این مدل ها می توانید ست کنی. می شود گفت کتونی جردن در ست کردن با این کار مانند نان زیر کباب است و یک ست پرطرفدار به حساب می آید.

اکثر افراد علاقه مند به تیپ های لش/لانگ و گنگ هم از این نوع تیشرت استفاده میکنند و به طور کلی تیشرت آستین کوتاه محسوب می شود. خیلی قبل تر، از این لباس به عنوان لباس زیر استفاده می شده است و از آن به عنوان لباس اصلی استفاده نمی شد. معمولا در حالت بدون یقه طراحی می شود ولی در طراحی های جدید یقه دار یا یقه نما هم تولید شده است. یقه ها گاهی از جنس و رنگ پارچه هستند و یا جنس پنبه دارند.

پارچه مورد استفاده در این نوع تیشرتها یا از جنس پنبه و یا ویسکوز هستند. در کل اگر بخواهیم ساده تر بگوییم پیدایش تیشرت راگبی، از زمین های گل آلود میدان راگبی بوده است و از آنجا وارد شهر ها و تبدیل به یک مد لباس شده است. تیشرت های راگبی در کشور ما اگثرا وارداتی هستند و فرقی بین کیفیت های آن ها نیست. مگر اینکه در داخل تولید شده باشند که به هیچ عنوان شبیه به یک نمونه وارداتی نیست.

کلام آخر

شما میتونید تیشرت راگبی را از فروشگاه می تیپ با کمترین قیمت تهیه کنید و یک ست خفن با آن درست کنید.