16512
<

کول استایل چه نوع پوششی است؟ درباره اور سایزها چه میدانیم؟

امروز می خواهیم به سراغ یکی از استایل هایی که امسال خیلی ترند شده است برویم. پوشش کول استایل که خیلی هم سر و صدا کرده است. پوشش کول استایل امسال کلی هم طرفداران پر و پاقرص خودش را دارد.

کول استایل اور سایز

اور سایز یا کول استایل ها

خب دوستان می خواهیم این استایل جذاب را بررسی کنیم. کول استایل چه چیزی دارد که این همه طرفدار پیدا کرده است.

اولین نکته

مهم ترین نکته این است که این تیپ و استایل را به هیچ عنوان با لباس های لش و گنگ اشتباه نگیرید. اصلی ترین تفاوت این دو استایل میتوانیم به چاپ و پترن های خیلی بزرگی که در لباسای لش و گنگ استفاده می شود اشاره کرد. بلعکس کول استایل ها خیلی به مراتب مینیمالتر و ساده تر است.

تفاوت این دو استایل بسیار زیاد است و من به یکی از مهم ترین آن ها کردم تا کمی گارد کسایی که این استایل را با استایل های لش اشتباه میگیرند برداشته شود و به این استایل از دیدگاهی دیگر نگاه کنند.

خرید انواع شلوار و اسلش

کول استایل اور سایز

خب حالا می خواهیم برویم سراغ دوستانی که کول استایل می پوشند. در این استایل لباس هایی میپوشید که سایز شما هستند ولی برش و کارشان فیت نیست و طراحی و الگو هایشان بلند و اوورسایز طراحی شده است. مراقب باشید اشتباها یک لباس فیت را با چند سایز بزرگ تر خریداری نکنید و بپوشید. زیرا بعد از آن پشیمان می شوید و می بینید چرا لباس در تن من مثل فلان شخص نیست.

از همکاران محترم هم تقاضا میکنم که لباس های فیت را به عنوان اوور سایز با سایز بالا به مشتری ها معرفی نکنند. این استایل نیاز به شلوار های مینیمال و گشاد دارد مانند شلوار مام استایل و مام فیت. 

یک نکته مخفی در این استایل وجود داد که شما را خوشتیپ تر نشان میدهد و آن هم پوشیدن این تیشرت ها با شلوارهای اسکینی و یا کمی اسلیم است. این کار خیلی شما را خوشتیپ تر می کند. فقط در انتخاب طرح و رنگ آن دقت کنید. زیرا یه تار مو تا سّم شدن استایل تان فاصله دارید. یکی از بزرگترین آپشن هایی که این استایل دارد، این است که ضعف ها و باگ های بدنتان رو پوشش میدهد. برای مثال اگر شکم و پهلو دارید استفاده از این تیشرت ها خیلی جوابگو است. زیرا به خاطر الگوهای مربعی شلکشان اصلا شکم و پهلو شما را نشان نمیدهد.

همچنین اگر اندام لاغری هم دارید با استفاده از سایز و رنگ مناسب میتوانید خودتان را درشت تر جلوه دهید.

کلام آخر

دیگر چه چیزی نیاز دارید تا در یک سبک پوشش ببینید؟ همه چیز هایی که می خواهید یکجا در این استایل وجود دارد. اگر از این آموزش راضی بودید نظرتان را برایمان کامنت کنید زیرا نظر شما ارتقا سطح آموزش ها بسیار تاثیر گذار است و به ما کمک میکند تا بهتر در این مسیر یاریتان کنیم. مرسی که تا اینجابا ما همراه بودید.